joi, 10 decembrie 2009

10 motive pt care nu imi place de mine

eu cu mine = concluzii

1 Rad în timp ce vorbesc şi invers. Rezulta o behaiala penibila, din care interlocutorul nu înţelege nimic. Si ma pune sa repet.
2. Manifest cantitati industriale de vaicareala si exhibitionism emtional; din cand in cand ma supar, inchid pravalia si ma hotarasc sa nu mai scriu si sa nu mai desenez nimic. Pana acum, m-am razgandit de fiecare data.
3. Pisez un subiect enervant pana ii destram nervos pe aia care m-asculta.
4. Ma enervez cand mi se demonstreaza logic ca n-am dreptate.
5. Mi-e greu sa controlez instinctele de spulberat pe ala-care-mi-a-aratat-ca-n-am-dreptate. A-i rupe capul pare o soluţie nemaipomenita.
6. Ma bag singura in situatii grele din teama de a refuza oamenii din jurul meu.
7. Daca tu ai trei prune, da-mi mie doua. Eu n-o sa-ti dau nici una; si nu-mi cere, ca ma enervezi! Intr-un cuvant sunt pofticioasa.
8. Ma vaicaresc pe perioade lungi. Atat de lungi, ca uneori mi se par şi mie lungi. Stiti voi.
9. Vorbesc tare. Prietenii, colegii, chelnerii şi lumea din restaurante apreciaza asta în mod deosebit.
10. Sunt dependenta de mobil, munca, shopping, dat muzica maxim pe youtube si discutii interminabile cu prietenii despre problemele lor si ale planetei.

plus...sunt facuta din panicaa, fricaa şi mania persecutie, uneori Gica-contra si Strica-Chef. PUNCT

2 comentarii:

  1. Pentru spus "nu" poti sa faci practica pe mine, eu te invit la film si tu spui "nu", da?

    RăspundețiȘtergere
  2. umorul domne...te-a caractezitat mereu, asta e cert :-)

    RăspundețiȘtergere